WYMIANA ZA 0 ZŁ
ZWROT PRZEZ NAS TO JEDYNE 20 ZŁ (szybkiezwroty.pl)
- wypełnij formularz wymiany/zwrotu, który został załączony do paczki
- zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wcześniej wypełniony formularz
- jeśli zamówiono produkt przez kuriera lub paczkomat to możesz je również zwrócić za 20 zł przez paczkomat
- dostaniesz list przewozowy na e-mail lub mms
- nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie lub w domu kurierowi
- jeżeli wybierzesz paczkomat musisz otrzymać od nas list przewozowy z kodem kreskowym wtedy otworzy się paczkomat lub inny sposób jeśli wybierzesz kuriera przyjedzie do państwa do domu kurier (list przewozowy wysłany przez nas musi być wydrukowany)
- jeżeli chcą zwrócić Państwo obuwie przez nasz sklep zawsze prosimy o kontakt telefoniczny
- koszt zwrotu przez kuriera: 20 zł
WYMIANA TOWARU
W przypadku wymiany na inny rozmiar lub kolor wystarczy wypełnić formularz i odesłać do nas produkt.
W przypadku wymiany na inny model bardzo prosimy o złożenie nowego zamówienia w celach rezerwacji produktu.
W uwagach takiego zamówienia proszę wpisać słowo "wymiana" oraz podać numer zamówienia, z którego produkty będą odesłane. Zamówienie to nie musi być opłacone, chyba że wynika to z różnicy w cenach.
Produkty zwracane należy odesłać na nasz adres:
PREMIUM WRZOS
ul. Trakt Brzeski 60/60a
05-077 Warszawa
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jeśli paragon lub faktura został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas oryginał , a kopie zachować dla siebie.
- wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:
Po otrzymaniu przesyłki w ciągu 2 dni roboczych na nasz koszt wyślemy wybrany produkt.
ZWROT TOWARU
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu W KAŻDEJ CHWILI MOŻESZ ZWRÓCIĆ zakupiony produkt bez podania przyczyny! Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym.
Paczkę odeślij do nas na adres:
PREMIUMWRZOS (WSZYSTKIE MARKI PREMIUM)
ul. Trakt Brzeski 60/60a
05-077 Warszawa
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli paragon lub faktura zostały wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do xero.
- wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką.
Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.
Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym maksymalnie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
REKLAMACJE
Wszystkie oferowane przez premiumwrzos.pl produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej).
Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:
PREMIUMWRZOS.PL (marki premium)
ul. Trakt Brzeski 60/60a
05-077 Warszawa
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli paragon lub faktura zostały wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas xero a oryginał zachować dla siebie.
- formularz reklamacyjny jest włożony zawsze do pudełka
W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu na państwa konto bankowe.