WYMIANA ZA 0 ZŁ

ZWROT PRZEZ NAS TO JEDYNE 20 ZŁ (szybkiezwroty.pl)

  • wypełnij formularz wymiany/zwrotu, który został załączony do paczki
  • zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wcześniej wypełniony formularz
  • jeśli zamówiono produkt przez kuriera lub paczkomat to możesz je również zwrócić za 20 zł przez paczkomat
  • dostaniesz list przewozowy na e-mail lub mms
  • nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie lub w domu kurierowi
  • jeżeli wybierzesz paczkomat musisz otrzymać od nas list przewozowy z kodem kreskowym wtedy otworzy się paczkomat lub inny sposób jeśli wybierzesz kuriera przyjedzie do państwa do domu kurier (list przewozowy wysłany przez nas musi być wydrukowany)
  • jeżeli chcą zwrócić Państwo obuwie przez nasz sklep zawsze prosimy o kontakt telefoniczny
  • koszt zwrotu przez kuriera: 20 zł

WYMIANA TOWARU

W przypadku wymiany na inny rozmiar lub kolor wystarczy wypełnić formularz i odesłać do nas produkt.

W przypadku wymiany na inny model bardzo prosimy o złożenie nowego zamówienia w celach rezerwacji produktu.

W uwagach takiego zamówienia proszę wpisać słowo "wymiana" oraz podać numer zamówienia, z którego produkty będą odesłane. Zamówienie to nie musi być opłacone, chyba że wynika to z różnicy w cenach.

Produkty zwracane należy odesłać na nasz adres:

PREMIUM WRZOS

ul. Trakt Brzeski 60/60a

05-077 Warszawa

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jeśli paragon lub faktura  został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas oryginał , a kopie zachować dla siebie.
  • wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:

Po otrzymaniu przesyłki w ciągu 2 dni roboczych na nasz koszt wyślemy wybrany produkt. 

ZWROT TOWARU

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu W KAŻDEJ CHWILI MOŻESZ ZWRÓCIĆ zakupiony produkt bez podania przyczyny! Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym. 

Paczkę odeślij do nas na adres:

PREMIUMWRZOS (WSZYSTKIE MARKI PREMIUM)

ul. Trakt Brzeski 60/60a

05-077 Warszawa

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli paragon lub faktura  zostały wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do xero.
  • wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką.

Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.

Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym maksymalnie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu. 

REKLAMACJE

Wszystkie oferowane przez premiumwrzos.pl produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej). 

Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:

PREMIUMWRZOS.PL (marki premium)

ul. Trakt Brzeski 60/60a

05-077 Warszawa

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli paragon lub faktura  zostały wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas xero a oryginał zachować dla siebie.
  • formularz reklamacyjny jest włożony zawsze do pudełka

W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia.

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. 

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu na państwa konto bankowe.